آیفون تصویری

ساخت وبلاگ

آیفون تصویری کوماکس در حال حاضر بهترین آیفون تصویری شناخته شده در سطح جهان است و در واقع این درب بازکن تصویری از نظر کیفیت و زیبایی محصول فوق العاده بوده است و تنوع محصولاتی که در محصولات کوماکس وجود دارد بسیار زیاد است و به شما این امکان را می دهد تا در انتخاب آیفون تصویری دلخواهتان دقیق تر عمل نمایید .

این تفاوت های بی نظیر در مدلهای آیفون تصویری کوماکس تنها درتفاوت رنگ ها خلاصه نمی شود و با اینکه محصولات کوماکس جایزه ی طراحی بهترین آیفون تصویری سال را دارا هستند اما شما تفاوت انها را در شکل، ابعاد واندازه،نوع کارکرد ها،تفاوت هایی در مدل های گوشی دار و بدون گوشی ، تفاوت در مانیتور های حافظه دار و بدون حافظه، تعداد پشتیبانی از دوربین مدار بسته، مانیتور کدینگ و آنالوگ، و قابلیتی که اخیرا به آیفون تصویری خود اضافه نموده و خیلی هم طرفدار دارد قابلیت اتصال به اینترنت و تلفن همراه است . 

 

آیفون تصویری...
ما را در سایت آیفون تصویری دنبال می کنید

برچسب : آیفون تصویری,آیفون تصویری کوماکس,خرید آیفون تصویری,فروش آیفون تصویری, نویسنده : نمایندگی مجاز کوماکس ایران ifoncommax بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت: 12:38

در سال جدید شرکت کوماکس محصولات جدیدی را وارد بازار می نماید . این محصولات تنها در آیفون تصویری خلاصه نمی شود شرکت کوماکس علاوه بر تولید و ارائه آیفون تصویری به ساخت و تولید پنل های متنوع چه از نوع پنل های تصویری ،کدینگ،اکسپندر و ... را به بازار عرضه می نماید . این محصولات از نظر کارایی و کیفیت کامل تر از دستگاه های قبلی بوده و با ظرافت و دقت بیشتری طراحی شده اند .  قابلیت هایی که در محصولات جدید کوماکس وجود دارد کامل تر بوده و به طور حتم پس از وارد شدن به بازار ایران با فروش چشمگیری مواجه خواهند شد .

آیفون تصویری...
ما را در سایت آیفون تصویری دنبال می کنید

برچسب : آیفون تصویری,آیفون تصویری کوماکس,آیفون تصویری کره ای, نویسنده : نمایندگی مجاز کوماکس ایران ifoncommax بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت: 16:30


آیفون تصویری CAV-43T2
 

درب بازکن تصویری کوماکس مدل CAV-43T2این آیفون تصویری قابلیت برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها را از طریق تلفن سانترال را داراست . شرکت کوماکس باز هم با تولید محصولی نوین توانست نظر مخاطبین خود را جلب کند . ارتباط داخلی با کیفیت بالا و بدون تداخل ! 

 

 

 
 از بارزترین ویژگی آیفون تصویری cav-43t2 می توان به قابلیت اتصال آن به تلفن سانترال نام برد ، این آیفون تصویری با اتصال به تلفن سانترال می تواند بین واحدها ارتباط داخلی برقرار کند حتی در هنگامی که برق مانیتور ها قطع است.     
     یکی دیگر از برزگترین ویژگی های این آیفون تصویری قابلیت برقراری تماس تلفنی است ! 
 طراحی مدرن ! تمامی آیفون های تصویری کوماکس دارای طراحی های خاص و منحصر به فرد هستند که شما می توانید با هر سلیقه ای آیفون تصویری خود از میان محصولات کوماکس انتخاب کنید .     
     وضوح تصویر بالا با بهره گیری از فن اوری LED baklight نمایشگر ال ای دی در آیفون تصویری cav-43t2 ! در محصولات کوماکس شما تصویری با وضوح 50% بالاتر از دیگر درب بازکن های تصویری خواهید داشت . تفاوت را با کوماکس احساس کنید !
 

          
          
    منبع تغذیه    AC100˜220V ‚ 50⁄60HZ
نوع سیستم     دربازکن تصویری ارتباط داخلی دار
دستگاه اضافه شونده    تلفن سانترال
نوع نصب    نصب بر روی دیوار
نوع لنز    -----------
نمایشگر    4.3 اینچ رنگی 
سیم کشی    4 سیم
ابعاد دستگاه    284W*139H*45D
مسافت    50m  Φ0.65  ‚  28m  Φ0.5
حرارت    0 درجه تا 40 درجه
 

          
         قابلیت مشاهده درب ورودی و مراجعه کننده و همچنین مکالمه
         مشاهده محیط بیرونی منزل تنها با یک دکمه
           قابلیت برقراری ارتباط داخلی بین واحدها

آیفون تصویری...
ما را در سایت آیفون تصویری دنبال می کنید

برچسب : آیفون تصویری,آیفون تصویری کوماکس,خرید آیفون تصویری,فروش آیفون تصویری, نویسنده : نمایندگی مجاز کوماکس ایران ifoncommax بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت: 12:27

درب بازکن های تصویری کوماکس کره دارای تصویر فوق العاده طراحی بی نظیر و کارایی بالا می باشد که همواره مورد تائید مخاطبین خود در سراسر جهان بوده . آیفون های تصویری سری "تصویر عالی" دارای تصویر دییجیتال و تمام ال ای دی می باشد . آیفون تصویری cdv-35a دارای نمایشگر رنگی 3.5 اینچ ال ای دی است و دارای 50% وضوح بیشتر تصویری نسبت به نمایشگر های ال سی دی می باشد . سری آیفون های تصویری 3.5 اینچ رنگی جزو پرفروش ترین محصولات کوماکس می باشد و قابل اتصال به پنل های تصویری رنگی drc-nac2 و drc-nuc است . دارای طراحی فوق العاده زیبا و ظریف همچنین صفحه کلید لمسی و نور بک لایت آبی می باشد .

 

                                       

آیفون تصویری...
ما را در سایت آیفون تصویری دنبال می کنید

برچسب : آیفون,آیفون تصویری,آیفون تصویری کوماکس, نویسنده : نمایندگی مجاز کوماکس ایران ifoncommax بازدید : 156 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت: 18:56